משובים בעקבות סדנא שנערכה בויצו עכו:

1.רציתי לומר לך תודה. למדתי מה כדאי ללבוש וממה כדאי להימנע, מה לא מחמיא ואיך לשדרג את המלתחה. תודה על הרעיונות לסידור ארון. ובמיוחד אהבתי את ההדגמות שלך שלא לדבר על ההופעות שלך. תודה רבה ובהצלחה בהמשך.
2.תודה רבה על הסדנא שהעברת לנו. על הטיפים בלבוש וטיפים בסידור בסידור ארון, הכי אהבתי את הגישה שלך וההסברים וכמובן את הטיפים לכל אחת. תודה.
3.יהודית תודה ענקית. כעת יש לי מודעות יותר גדולה לסידור ארון וקניות מושכלות. הכי אהבתי את הגישה שלך, ההסברים וההדגמות.
4.נהניתי מאד מהסדנא. תודה על ההסברים, וההדגמות. הבנתי את נושא הצבעים וההתאמה למבנה הגוף, והטיפ שהכי אהבתי זה נושא סידור הארון ובדיקת הארון לפני קניה ורכישת בגדים.
5.מאד מודה לך על הסדנא שהעברת לנו. בזכותך למדתי איך להשתמש באקססוריז שונים ולהתאים אותם לבגדים שיש לי. כמו כן אהבתי את ההסברים שלך ובמיוחד את נושא סידור הארון. נתן לי חומר למחשבה.
6.תודה על ההרצאות המעניינות שלך. בזכותך למדתי את נושא שדרוג ההופעה ע"י צעיפים, שרשראות וכו. למדתי מה כדאי ללבוש וממה להימנע, ובמיוחד אהבתי את נושא סידור הארון והטיפים שנתת לכל אורך ההרצאות.
7.ברצוני לומר תודה. הגישה שלך, החן, הסבלנות והחיוך נתנו לי הרגשה טובה. מעבר לזה ההסברים והטיפים שנתת כמו הוספת מטפחות/צעיפים, שרשראות, מה מתאים לגובה שלי ומבנה הגוף שלי עזר לי לראות דברים בצורה שונה. נוספו לי הרבה רעיונות בעקבות ההרצאה שלך. תודה.
8.תודה על הרצאות מעניינות. נושאים כאלה תמיד מעניינים אותנו הנשים. ההסברים שלך היו מאד ברורים. ההתייחסות שלך היתה רצינית. אהבתי את הטיפים שנתת בנושא סידור ארון, צעיפים ושרשראות. והכי אהבתי את ההופעות שלך. בהצלחה
9.למדתי הרבה מההרצאות שלך. במיוחד על העולם התחתון. איך בוחרים חזיה. ומה התפקיד של המחטב. הכי אהבתי את ההסברים שלך ואת ההדגמות שנתת.